V: 1 med Army Fitness - avklarad!

Ja då återstår det alltså bara fem veckor tills jag ska vara sådär fit så att jag får på mig mina "smaljeans" igen (alla människor tror jag har ett par sådana, ljug inte nu) haha :). I can do it!

Träningen imorse gick bra kände jag, berodde nog på att jag laddat mycket bättre denna gång.
Gröt, havremjölk, färskpressad juice och en surdegssmörgås med ägg stod på frullemenyn!

Passet denna morgon innehöll kondition och styrka som vanligt, men nått nytt var hinderbanan och kravlandet på Vilstastranden med en "sårad rekryt" hängandes under en, jobbigt.

Till Lunch blir det en enkel omelett med spenat och tomat toppad med lite solroskärnor (väl sammansatt måltid med både proteiner, kolhydrater och bra fetter).

Ja just ja, :) Resultatet av Cooperstestet och fystestet (så ):

Cooperstest - 4.10

Fys (så många du hinner på två minuter utan vila. Respektive övning körs med kort vila mellan)
Armhävningar (på knä) - 75
Rygglyft - 109
Situps - 75
Upphopp - 89

Inte såå pjåkigt va?! Trots att man själv vanligtvis brukar vara sin hårdaste kritiker, så är jag nog rätt nöjd i alla fall!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Good JOB!!! =) nu ska du hålla detta i helgen också.. ingen pizza hos Mr Vänlig där borta, jag vet att det kan vara lockande ;)

2009-10-30 @ 15:47:30
URL: http://rullegulle.blogg.se/
Postat av: ucandoit

Tack hjärtat! Nepp, ingen pizza, sånt är ju äckligt!.. ;)?

2009-10-30 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0