Kibox, landet, elljusspår & löpning!

Helgen gick fort, för fort...I fredags körde jag mitt första Kiboxnigspass sedan två veckor, som jag har saknat det. Förra veckan var katastrofalt stressig, så boxningen var som rena terapin :). Boxningen var också grymt tuff, märks att man "varit borta" ett tag, men skam den som ger sig, eller hur :)!? Som vanligt kom jag dit solo, men körde med Anna, en tjej med mycket kraft och pepp så det var kul :)

Då jag kände mig grymt stessad över skola och jobb kände jag att jag behövde komma bort lite, till en avstressande miljö, så på lördagsmorgonen kl 10 åkte jag och pappa ut på landet. Vi startade dagen med en promenad i solen på ungefär en mil. Vi hittade också ett elljusspår på ca 3.5 km som var kanon för terrängträning, riktiga "mördarbackar" blandat med slingerkrokigt underlag, vi gick hela spåret (i morgon ska jag förhoppningsvis - beroende på vädret inviga det med Sara och kanske även Niklas) Kvällen blev lugn med x antal avsnitt av Solsidan: - Tjeenaree mannen! man måste ju bara hat/älska Ove Sundberg och dennes dumsnålhet haha :)

Söndagen påbörjades med en morgon promenad på dryga milen sen var det plugg i solstolen, slår en lägenhet i stan alla gånger, speciellt om man ser till effektivitet...på landet har man liksom inte Internet och Facebook haha :P

Denna vecka dissar jag nog faktiskt Friskis helt (bortsett från Kibox på fredag) och löper istället, var ute både igår och idag. Igår blev det 8.44 km med pappa, samma runda som sist men mer löpning denna gång...pappa är fan grym :). Därefter blev det intervallyträning med Sara ca 4 km. Ikväll blev det ca 4 km i rätt högt tempo, att klocka tiden glömde jag ju bort som vanligt, men rätt fort gick det i alla fall! Det känns som att det blivit lite väl mycket löpning så tätt inpå, men eftersom jag inte har några känningar i benhinnorna och jag tycker det är så himla avslappnande, så kör jag på...:)

Nu är det sängen som gäller

Natt natt...

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vi drar ut nån gång och springer det där elljusspåret tycker jag. Vore kul att springa från ditt land till mitt också (eller tvärtom)! :)

2010-04-26 @ 23:48:15
Postat av: Evelina

Jaa, det tycker jag, kanske i helgen om d blir fint :), typ sön?

2010-04-27 @ 08:01:51
URL: http://ucandoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0