Jag fokuserar, taggar till & går och tränar skivstång =)!

Två inlägg på en dag...detta måste vara rekord för mig, men jag var bara tvungen :). Jag vet inte vad det varit för fel, men sedan i fredags har jag känt mig ofokuserad, trött och lite halvdan. Jag har känt som att jag vill göra något, åka någonstans, utvecklas lite mer, trött på miljön kanske, jag vet faktiskt inte...har bara känt mig lite OFF helt enkelt!

Men så igår var gulliga Pethra "på mig" om att jag skulle följa med till gymmet (och jag kände mig verkligen inte upplagd) men hon peppade mig, så kl 18.00 stod jag där redo för ett kommande relativt hårt gympass! Hade jdet inte varit för henne, så hade jag heller inte fått kommentaren/komplimangen att mina ben (och rumpa?) ser: "väldigt shyssta ut i de där byxorna", haha :)!

Sedan var det bästa Saras tur att peppa, vilket resulterade i en runda på nästan en mil!
Sara berättade för mig igår att hon tagt efter mitt sätt att tänka då det kommer till löpning, vilket var grymt kul att höra :). Kommer ni ihåg att jag pratat om att jag fokuserar på saker jag paserar på marken ca 3 meter framför mig och nästan "checkar av dem" som hinder då jag passerar dem och sedan då det börjar ta emot ännu mer, fokuserar på något låångt fram och upprepar för mig själv U CAN DO IT (Ibland tom skriker jag rakt ut...haha)?! Sara gör det också nu och hon är grymt duktig på att löpa, HÄRLIGT TJEJEN!!!

Och nu idag då det tog emot lite, skrev jag i min Facebook status: "Jag fokuserar, taggar till & går och tränar skivstång =)!" och genast hade man en massa "gillar(t)" och kommentarer som; "go girl!" Sånt får en glad och motiverad, så keep up the good work ni med haha! Passet var som sagt skivstång 70 min med fous på kondition, ett pass jag inte testat förut, men jag ger det 9 av 10 möjliga (en 10:a om dom skippat Lasse- Stefans) svettades om möjligt ännu mer än under kibox, ett tag fick jag tom lov att blunda för det sved sådant i ögonen och då VET MAN att det kommer kännas dagen efter haha....


Det är enormt peppande när personer talar om för en att dom gillar det man gör :).


Tur att man har så många underbara vänner som coachar en, när man ibland glömmer bort att coacha sig själv ♥...

Med det sagt och med Springsteens Dancing In The Dark, skrålandes från högtalarna kan jag bara konstatera att livet är underbart (Som min Skövde- Malin skulle sagt) och att jag är lyckligt lottad :)!

Kommentarer
Postat av: Chiman

Jag älskar den låten! Du vet att Monica i vänner är med...Bruce drar upp henne på scen på en konsert...(innan hon blev känd) :)

2010-04-01 @ 13:47:27
Postat av: Evelina

Jasså läser du min blogg...trevligt :)haha skön kommentar, om en låt liksom P haha! Ja den är grym, haha ja, jag vet det : coolt!

2010-04-01 @ 17:33:19
URL: http://ucandoit.blogg.se/
Postat av: Chiman

Jag har kikat in här när du uppdaterat och länkat på face :) trevlig hälsotränings blogg :) haha ja eller hur men Bruce är ju braa ;) Keep up the good work

2010-04-02 @ 11:38:53
Postat av: Evelina

Hehe okej :) Tack, kul o höra :) I will, beach 2010 liksom ;)!

2010-04-02 @ 15:29:00
URL: http://ucandoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0