Grym helg!

Denna helg har innehållit nästan allt :) har haft ett fullspäckat schema och sånt gillar jag, då blir jag som mest effektiv då! Fredagen spenderades hos Lisen & Jani med tjejmiddag, guitar hero, dans och lite alkohol, med betoning på liiite, var ju menat att jag skulle träna på lördagen. Det fotades en massa också, men korten blev inte lika bra som verkligheten, haha...jag har inget emot att vara med på kort, men jag avskyyr verkligen spontankort (och då pratar jag inte om spontan -kort a la V, där man får en fakead pose att se helt spontan ut haha) Jag pratar faktiskt om riktiga spontankort där folk tar kort på annat folk då dom (Läs JAG) ser ut som antingen; sju svåra år, en before-bild (i before & after) eller bara allmänt puckad ut! Självklartlyckades jag pricka in alla tre, faktiskt på en och samma bild och det sorliga är att jag inte försökte med något av det haha...

Kvällen fortsatte i alla fall på Harrys, skitkul...träffade på gamla ansikten vilket var jättekul då jag fick dansa bugg haha :)..trevlig kväll!
Söndagen böjade lugnt och fortsatte så, var och fikade med Simona och sen på bio, Twilight..mycket ba :)! Kvällen avslutades med filmen Year zero med Jack Black haha...bra film....sen somnade jag på Lisen & Janis soffa, utmattad efter helgens bravader....
Ikväll är det klädning av gran och julbord (hos samma människor), två par och sen jag, femte hjulet men vafan jag har ju Aliza.....jag tror att dom kommer adoptera mig snart, antingen det eller sparka ut mig :P!?

NU ska Lisen och jag klä granen med Aliza..."-Tant Evelina är inte så snabb, det tar lite tid" säger Lisen och ljuger...uppebart... för sin dotter...Det här om Tant är iof helt sant eftersom det är ett självutnämnt namn...men att jag inte skulle vara snabb...nej, där ljög jag, jag är verkligen sämst på att vara snabb, eller så är jag bara världens bästa tidsoptimist, det låter bättre :)!?!

EFTERLYSNING: Om någon snäll själ vill skänka en fattig student en julgran, (eller åtminstone hjälpa henne att få hem en julgran), så kan man göra det, så kanske man får kaffe för besväret :p!

Julstämmningen är oslagbar ikväll...och så kommer Anna Ankas julprogram på tv också...:)
God jul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman jag kan adoptera dig.. kom :D

2010-01-10 @ 19:38:50
URL: http://analytikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0