JUDGEMENTDAY!

I morgon bitti alltså....det är nämligen dags för Cooperstest och Fystest II! Jag känner mig småpirrig, nästan nervös och ivrig att få bevis för mitt slit :) Jag är i och för sig redan bevisad att denna typ av träning verkligen fungerar då det syns och känns (och är skitkul)!

Jag har laddat med en lugn helg på landet med pepparbak och en skön löparrunda på en halvmil, mitt i naturen på söndagsmorgonen - Härligt!

Tränat och ätit bra i måndags med Armygänget och i tisdags var jag ute och sprang med en annan rekryt, Sara :). Vi sprang en rätt bra bit: Start vid Rekarne, genom Fröslunda ut till Skogaholm, förbi Lagersberg, Myrtorp via Gillbergavägen och slutligen tillbaka till Rekarne.

Idag har jag startat med BRAK, självklart och därefter satte jag mig på tåget mot V-ås för att bli upphämtad av syrran och hennes kille för ett IKEA-besök. Självklart kom man ut med halva IKEA, samtidigt som man glömt handla hälften av de grejerna som man åkte dit för att köpa från första början... haha. Jag och halva svenska folket i ett nötskal :)

NU, blir det till att ladda inför i morgonbitti med början i köket för en energigivande algdrink :) Sedan fortsätter jag i pappas tvättstuga, vill ju inte ta död på de andra rekryterna i morgon :P. Det är sjukt hur äckligt träningskläderna luktar, inte av svett eller så utan av LERA. Det spelar liksom ingen roll att man tvättar grejerna, det luktar i alla fall inte nytvättat a la "Apple Blossom" när man öppnar tvättluckan, snarare: Ummhfuu, detta går nog om jag undviker att tänka på det...och andas med näsan haha....I och för sig luktar vi ju alla likadant, så kanske skulle slänga mig i soffan istället!? Nej, frisk luft gör gott...så Over and out!

P.S HÅLL TUMMARNA NU och tänk på mig och de andra i morgon bitti kl 06.00!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0