Superkvinnan..?!

Ja det har Jussi, min handledare under min praktik på Korpen kallat mig de senaste sex veckorna då jag ramlat in på morgonkvisten, pigg & alert...han har undrat hur jag orkar med plugg, jobb, armeträning och träning vid sidan om, utan att det tar ut sin rätt på hur man ser ut haha. Jag har också undrat, men jag har faktiskt känt mig väldigt pigg och fräsch! Självklart har jag ju skrytit om hur pigg jag är också, annat vore ju liksom inte jag :P!

Imorse efter träningspasset, diskuterade jag, Christian och Ida detta, hur trött man är en stund på dagen på sitt jobb/skola efter att tränat på morgonen. Christian har försovit sig (vilket jag också har iof) och Ida hade härom dagen somnat till, sittandes i en frisörtvättstol på hennes jobb :)?! Självklart skrattade jag högt och förstod inte riktigt vad de pratade om...trött? Jag är fan fit for fight hela tiden numera...tills imorse vill säga...

Undrar om Supermannens kvinnliga motsvarighet Superkvinnan också brukar somna med armarna utsträckta raklånga vid köksbordet efter frukosten och vakna med trycksvärta i ansiktet?! Haha :)

Jag gör som alla andra och skyller på fullmånen :)



Nej, nu blir det en tripp för "Superkvinnan" till Statoil för en kaffe, lyckades ju som den klant jag är, ha sönder min kaffebryggare en tidig ArmyFitness morgon. Så nu alla vet ni vad jag önskar mig i julklapp - en barnsäker kaffebryggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0