Dagens träning också...:S

gick jättebra. MEN, jag har kommit till insikten att jag inte ger allt på alla övningar! För mig (som tidigare tävlat i friidrott) kopplar jag den mesta träningen till prestation, att nå slutmåletmed bravur, att "räcka hela vägen" osv, just för att detta behövdes inom fridrott och löpning som jag ägnade mig mest åt!
För hemskt vore det ju att inte räcka, klara av ett fullt pass. Ja visst tänker man så, det gör nog de flesta, men för den saken ska man ju inte fegträna och spara på krafterna, för att man kaanske inte orkar hela vägen annars! Jag tror att många som ägnat sig mycket åt diverse sporter tänker så faktiskt.
Här gäller det för mig (och er andra) att tänka om lite, ge allt hela tiden, våga satsa fullt ut, annars kommer jag inte få de resultat jag vill få, rättelse SKA få :)! Jag kommer därför att puscha mig själv ännu mer i fortsättningen, med start från nu på onsdag och sätta på lite vikter runt fötterna :).

Jag vill känna mig utpumpad (ha rejäl pump) efter ett pass och det gör jag inte i nuläget. Detta märkte jag speciellt då min styrkepartner Anna- Lena, tio min innan passets slut skrek: Men herregud du har ju jättemycket krafter kvar!!! Tack Anna -Lena för sparken i baken!

Självklart tar jag ut mig oredntligt i vissa övningar, men i andra håller jag tillbaka...

Så... "No bullshit, just reality"

Kommentarer
Postat av: Morselius

Ta ut dig -ja. Men BRÄNN inte ut dig...

2009-11-09 @ 19:15:30
Postat av: ucandoit

Nejdå mamma, jag lovar!:)

2009-11-09 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0