Faaan!

Man ska inte svära i tv, radio...eller i bloggar, jag vet det, men nu är jag riktigt irriterad! Steg upp direkt då klockan ringde, tror tom att jag redan var vaken. Jag klädde på mig och käkade en rejäl frukost medan jag lyssnade på radion...: "- Klockan är nu två minuter över sex och det är måndag!"...Jag börjar skratta lite tyst och tänker, ha där sa du allt fel, klockan är ju bara två minuter över fem...jag väntar på att han ska komma på sitt misstag, ursäkta sig och säga att den naturligtvis bara är fem, men då sätter han på en låt...!?

Nu börjar jag bli fundersam så jag går iväg efter mobilen....GAHHH! Radioprataren har rätt, kl är f*n lite över sex!!! Jag inser snabbt att jag satt kl på 05.40 istället för det tänkta 04.40. Okej att jag är totalt lost då det kommer till det här med siffror och matematik, men klockan borde jag väl åtminstone lärt mig vid 24 års ålder??!

Det är ingen idé att sätta sig på cykeln och tresstrampa till Vilsta, truppen kan ju vara i skogen. Nu förstår ni min irritation och att jag är fullt berättigad till att vara obsen och skriva svordomar i bloggen, eller hur?!

Så nu sitter man här, klarvaken, laddad och påklädd i min Army Fitness t-shirt. Det blir till att ge sig ut i spåret lite senare, någon som är sugen?

//Tidsoptimisten...


Kommentarer
Postat av: malin

ajdå Ewe! nu blir det ett straffpass till dej =) haha men det är ju så typiskt ewelikish att gö nått sånt ju

2009-11-02 @ 16:23:24
URL: http://rullegulle.blogg.se/
Postat av: Karma

Så jääääääääääääääääävla bra gumman.. sjukt stolt över dig.. du har visat alla vad du går för :D det är bara att Gört... fortsätt såhär och din belöning är you know what.. puss älskar dig

2009-11-02 @ 19:27:44
URL: http://analytikern.blogg.se/
Postat av: ucandoit

Tack Malin haha. Ishtar, rätt kul att ditt första och enda inlägg här om hur duktig jag är, är skrivet under en rubrik/på en dag då jag försov mig och missat hahahhahaha

2009-11-02 @ 19:46:35
Postat av: Instructor Janeling

Evelina!

En gång är ingen gång. Jag ringa till ditt huvud på onsdag. Nu gäller det :-<

Sova eller inte sova...



Upp till bevis!



Instructor Janeling

2009-11-02 @ 20:18:12
URL: http://armyfitness.wordpress.com
Postat av: ucandoit

Nej, En gång är nästan ingen gång, förvisso... Det blir till att "plugga på" klockan och... ladda rejält...är jag rädd för :P

2009-11-02 @ 21:46:55
Postat av: ucandoit

Nej, En gång är nästan ingen gång, förvisso... Det blir till att "plugga på" klockan och... ladda rejält...är jag rädd för :P

2009-11-02 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0