Uppdatering!

Jo, det var en öroninflammation jag hade :(. Enligt distriktarn hade jag en "kraftig svullnad och rödhet på den inre högra hörselgången"....ja eller nått sånt, i alla fall såg den inte fin ut sa hon! Fick droppar utskrivet som ska droppas i örat 3 gånger om dagen (2-4 droppar). Hjälper inte detta blir det öronläakren...men jag fick träna :D....så länge jag inte får feber....


(I bilden ovan ser ni övningen höga knän somvi gjorde idag. Mig hittar ni med mörkblå mössa bredvid killen i neongrön/gul mössa mitt emot tjejen i rödaktig mössa. Krångligt, flummigt....brukar bli så när jag beskriver haha...Ser ni mig inte? Jag finns där i alla fall...)

Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0