Affrodans avklarat!

Gokväll folket!

Har precis kommit hem från ett Affrodanspass på Friskis. Ni som inte provat detta, gört :)!

Ett svettigt pass med mycket energi, det är min grej det och jag tror att det är en bra kombination med min övriga armeträning, vi lär om inte annat märka det imorgon bitti då jag kör mitt tredje pass som rekryt Boussard haha! Jag återkommer...

Dagen har för övrigt varit super och jag känner mig full av energi!
Vaknade 08.00, klarvaken. Ingen praktik idag eftersom jag skulle på möten senare.

Laddade med grötfrukost (1 ½ dl fiberberikade havregryn) toppat med krossat linfrö och färska hallon. Till det drack jag färspressad juice gjord på morot, äpple och apelsin från min råsaftcentrifug :)! Ni som inte har en sådan, skaffa en, man kan pressa sin egen juice på i princip vad som helst. Nyttigt! Det är bara fantasin som sätter gränser!

Mellanmål: Ett ägg och en frukt.

Till Lunch och Middag. Blev det en stark vegetariskgryta gjord på grönabönor, paprika, kikärtor, lök, cornfärs och okryddad tomatkross (ett tips, när ni köper tomatkross, köp utan någon kryddning då de ickeneutrala oftast innehåller så mycket onödiga tillsatser och mycket socker). Till det blev det brocollie. Jag äter ju ganska likt stenålderskosten nu då det är rekommenderat (iof gör jag nog det rätt mkt annars också) och brocollie är en mycket bra kolhydratkälla som kan ersätta pasta, potatis eller ris.

En rolig och smått pinsam grej.  Har komponerat ihop lite träningsmusik på Spotify, "Holding out for a hero" med Bonnie Tyler är en favorit, vilket bussen som går från Tuna Park också vet vid det här laget. HAHA! Dansade omkring hejvilt här i förmiddags likt "vad hon nu heter" från Flashdance och tittade ut och ser fem grabbar i sextonårs åldern stirra rakt in i mitt fönster från bussen...behöver jag säga mer?! Är detta någon ovanlighet då det kommer till mig?! Nej!

Undrar just hur mycket flashdance de hann se haha??

Nej, nu blir det duschen, lite arbete och sen soffan för uppladdning för morgondagen ;)





Kommentarer
Postat av: Tessan

Jo det är bra. Jag försöker träna ganska hårt på gymmet vid mig (Forever), har dock lite problem med ryggen, så just nu kan jag inte göra annat än att gymma. Annars blir det en del Core och Afrodans också. Men motivationen tryter ibland, men det är mest när det gäller att hålla kosten. Den är värst tycker jag. Men det är bara att kämpa på med allt, vill man riktigt mycket så kan man klara allt.

Kämpa på imorgon bitti på ditt army pass, riktigt kul att det finns i stan. Men är det inte dyrt? Tittade på deras hemsida att dett gick på ca 1700:-, stämmer de?

Ha det bäst och trevlig helg.

Kram

2009-10-29 @ 18:36:15
URL: http://tingelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0