Såja...

Här kommer lite mål, mått och före-bilder, sa jag att det blev lerigt haha? Om inte så har jag bevis i bilden längst ner!

Kanske bra om man berättar varför man tränar också, mål utan inbördes ordning...:)

1) Hälsan. Vill bli smidigare, få en bra kondition och ett starkt hjärta!
2) Diciplinen. Boot Camp är ett bra sätt att komma igång och iform, då det händer saker snabbt. Det är också ett bra sätt (har jag intalat mig själv) att få till det här med regelbundenhet som ni som känner mig vet har varit det svåra de senaste åren!
3) Kroppen. Jag vill tona och forma kroppen. - vikt ca 8 kg.

Utgångsläget (enligt min mor som tagit måtten, jag ser dock helst att hon mätit fel på ett eller två ställen :)):

Är brutalt ärlig nu så det ska jag allt ha lite cred för :)

Vikt: 64 kg (varav 60 kg är muskler haha :P)
Stuss: 102
Midja: 82
Magen (naveln): 95
Byst/rygg: 104
Lår: 60
Överarm: 30

Vi snackar givetvis cm här...



En sak till...Jag, Christian och en tjej till blev intervjuade imorse av Eskilstuna Kuriren och en annan Evelina (som tom var med och tränade med sändarutrustning på ryggen :) haha) Så missa inte detta reportage!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit Ewe YES YOU CAN! riktigt bra jobbat! nån helg kanske jag inte ska komma hem och partaja jag kanske ska komma hem så vi kan ha ett "personligt träningsläger" bara äta nyttig mat.. köra ca tre pass på en dag osv... va tycks? hehe kram på re

2009-10-26 @ 16:28:24
URL: http://rullegulle.blogg.se/
Postat av: ucandoit

YES I CAN Malin haha :P Det tycker jag att du ska...ja ja ja...helst igår :) kraam

2009-10-26 @ 16:35:08
Postat av: Ann-Britt

Vafd duktiga ni är! Själv skulle jag inte klara det.

2009-10-26 @ 19:41:21
Postat av: Omid

Ring mig sen när Angelina e tillbaks! =)

2009-10-26 @ 20:34:12
URL: http://innercityblues.blogg.se/
Postat av: ucandoit

Nu Umit är jag kanske inte den mest brightaste,men what haha?!?!

2009-10-26 @ 20:44:09
Postat av: Omid

Sluta lek dum Berit, du vet precis vad jag menar ;)

2009-10-26 @ 22:10:58
Postat av: ucandoit

Haha, jag vet aldrig när du försöker vara snäll eller när du är ute för att jäklas med mig, men antar att detta var det första av de två :)!?

2009-10-27 @ 10:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0