Dagen efter...

Igår på eftermiddagen gick jag och pappa våran runda på 8 km för jag kände att jag började få träningsvärk och så var det ju så härligt väder. När jag kom hem började jag få känningar i benhinnorna, så himla typiskt, men jag vet att jag löpt lite väl mycket på sista tiden, så jag borde väl egentligen inte bli förvånad. Så jag var tvungen att ta fram mitt dunder-ligament från Nya Zeeland och smörja in benen...hoppas det blir bättre nu!
DAGEN efter, imorse alltså då klockan ringde kl 07.00 kände jag mig riktigt utvilad (kan berott på att jag slockande kl 21.00 kvällen innan) så jag gjorde BRAK, för första gången på över två månader och det kändes skööönt, piggar upp väldigt mycket måste jag säga, sedan blev det frukost (likadan som igår, förutom ett fincrisp med leverpastej):


Jag har kommit på (tack vare Sara som nog gör SydSveriges godaste gröt) hur man ska få den sådär krämig och god så att man inte behöver mjölk (dock hade jag det i morse) - enkelt, man tar bara överdrivet mycket vatten, ungefär 3 gånger mer vatten än havregryn och så har man i lite hela linfrön, ca ½ dl :)

Till mellis #1 blev det 1 apelsin och 1 yoghurtkanel-äpple, dvs naturgodis (fan Malin att du visade mig dessa :))...till lunch, lax med wokade grönsaker och mynta yoghurt:


Mellis #2 blev det proteinrikt ekologiskt jordnöttssmör (fritt från palmolja och socker) ihop med ½ äpple och lite jordgubbar:


Dagen har varit kanon, allt lyter verkligen på :) så nu, efter en rätt fullbokad dag när man sitter i soffan känner man hur grymt trött man är, om det inte vore för Desperate Housewifes ikväll så skulle jag nog bädda ner mig redan nu haha :)!

I morgon bitt i går det andra Armypasset av stapeln och då är det maxtester som gäller, dvs maxuttag i armhävningar, sit-ups, ryggres och upphopp...undrar om jag kommer ha förbättrat mig sedan det sista maxtestet i slutet av förra armycampen jag var med i...?! Vad tror ni? Jag tror jag har tappat vad gäller ryggres, jag är rätt dålig på att träna rygg. Annars tror jag nog att jag ligger på samma vad gäller upphopp och sit-ups, armhävningar VET jag att jag kommer att göra fler denna gång :)...ah man ska inte ropa hej ännu, vi får se i morgon. OM jag är taggad. I CAN DO IT ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du tycker så bra om min gröt, håller med om att den är godast ;)! Ses i morrn bitti!! Natti natti

2010-04-27 @ 20:57:55
URL: http://sarajohnson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha, jaa den är super :)...vad har hänt med bloggandet, varit inne flera gånger nu...iof har du ju ett jobb ;) haha!

2010-04-28 @ 08:48:31
URL: http://ucandoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0