Hello Nackspärr & Evelina dementerar!

Jag vaknade i morse med träningsvärk på de allra flesta ställen, jag tog sats och bokstavligen rullade ur sängen haha! Nacken var nåågot öm sedan krampen igår vid sit-upsen, men det var bara att gilla läget och försöka att stretcha den lite försiktigt. Fick ett sms av Sara där det stod något i stil med ÅRETS träningsvärk :), kändes lite skönt att höra att det inte bara var jag som åldrats 60 år på en natt, för så känns det idag. Ett under att man tog sig upp på cykeln (även fast det tog lite tid ;P)
Därefter körde jag BRAK, så gott det gick... sedan intog jag dagens frukost, två Lox carb brödskivor med kalkon, en kokostopp, en proteindrink blandat med sperulinaalg och en kopp kaffe!

Jag känner mig grymt taggad för i morgon bitti, även fast det bara är "vanlig träning" och inga tester som står på schemat! Så en till sak, som komit i och med träningen. Jag är fan aldrig trött längre, inge trott när jag vaknar klockan 06.30 på dagar då jag egentligen får sova längre, inga trötta svackor efter lunch och under dagen. Jag är pigg från det att jag stiger upp till det att jag går och lägger mig. I och för sig blir jag inte uppe länge om kvällarna, jag kämpar med att hålla mig uppe då klockan är 21.15, men antar att det är ett litet pris att betala, att man missar diverse serier på tv...mot att man slpper bada i vassen i år :P haha!

Skämt å sido, jag ÄLSKAR att träna :)!

Så till det här med dementering. Igår skrev jag om en Eva-Lena i bloggen som jag kör Army med. Hon heter Anna- Lena, inget annat. SORRY. Jag fick en släng av hjärnsläpp och har en gammal kollega som heter Eva- Lena, därav min tabbe. Så nu var det sagt och jag ska bege mig iväg på en intervju!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0