Lycka!!!

Lycka för mig är nuför tiden att få röra på mig, få träna....det gör en så glad. Man riktigt känner hur endorfinerna förökar sig :)! Var med Lisen idag på Friskis och skulle köra bräda. Ödet ville annorlunda! Väl nere på Friskis, ombytta, proteinladdade och allt, insåg vi snopet att passet var fullbokat! Såå, jag lyckades övertala Lisen att vi skulle testa köra Medel styrka (något som jag ofta kör). Lisen var skeptisk på om hon skulle orka detta då dagens pass skulel bli hennes andra pass sedan flera år tillbaka (ska jag vara ärlig var jag inte säker på om jag skulle tvingas bära henne hem haha :P)! Vi körde på trots att en vikarie satts in och vi istället befann oss på ett Medel-puls pass! Lisen var faan grym :)! All cred när man efter ca 4 års frånvaro, gör en comeback och kör ett tufft medel-puls pass och klarar av det galant! Behöver jag säga att jag är imponerad!?

En annan sak som gör mig lycklig är att den efterlängtade och omtalade USA-resan äntligen kommer att bli av :)!

Lchf-maten är fortfarande härligt god. Idag blev keso med egengjord musli till frukost, Kebabsallad till lunch och Omelett med färsk spenat till Middag. Därimellan mellanmål bestående av: keso och proteindrink. Okej då och några koppar kaffe...:)

Dagen har varit kanon på alla sätt, så jag säger som Skövde- Malin: "Livet är unnderrbart!"

Nu är det dax för skönhetssömn, viktigt med vila och återhämtning för träningens skull också. Gymet med Sara imorgon!

Natt natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0