She`s Alive!!!

Jo, en del folk har faktiskt kommit fram till mig och sagt att dom läser min blogg, vilket är jättekul. Dom frågar även varför jag inte bloggar längre...? Jag kan skylla på flera saker: Jag har varit lat och prioriterat annat och mitt internet har varit utslaget sedan lite innan jul, vilket kanske är den främsta orsaken :)! Jag ska i alla fall skärpa till mig nu och om jag har riktigt tur så kanske Sara hjälper mig med blogglayouten ikväll då hon kommer förbi för att snacka SÄLEN :D...(jo jag ska faktiskt ge mig ut i backarna mellan den 21 - 24e, får se hur bra detta går "tyngden på dalskidan..." haha :)

Meen vad har hänt sedan sist?


Jo, jag har precis avnjutit en härlig brunch (måste jag väl säga, trots att det faktiskt var min frukost...) som bestod av ett glas färskpressad Apelsinjuice med 1 msk Best of greens (ett raw pulver som innehåller gröna grönsaker, typ broccoli, vetegräs, alfa-alfa etc), 2 energibollar gjorda på bla nötter, frön, kokosfett, dadlar och carob. Till det, 3 skivor Galiamelon och det utrensande örtthet Cleanse från 100 % organiska Pukka. Detta är en thesort som jag verkligen kan rekommendera. Det smakar gott, det har tom vunnit pris för sin goda smak och det är fritt från konstgjorda smaktillsatser, konserveringsmedel, socker och sötningsmedel, inte så PUcKKAT va haha, nu var jag fan rolig :)!?



Innehåll Pukka Cleanse: brännässla, pepparmyntsblad, fänkålsfrö, maskrosrot, lakritsrot och aloe vera.

Träningen då? Träningen i mellandagarna gick hyffsat, det var väl inte Army Fitness nivå på den, men jag tog mig ut i spåret nån gång, sprang i Munktell med Sara några tidiga mornar och körde pass och gym på Friskis. BRAK var det däremot lite sämre med...(Körde i morse dock och jag inbillar mig att det blir en stor skillnad vad gäller hur man börjar dagen...:) ). Jag har i några veckor nu ätit ett nytt proteinpulver: ISO femme som du kan läsa mer om på: http://www.isofemme.com/ . Jag är ju vanligtvis emot konstgjorda ämnen och produkter, men proteinpulver kör jag med i alla fall, men försöker att välja ett utan smak eller med mindre skit i i alla fall. Pulvret innehåller inte arspatam som så många andra tillskott gör, vilket jag tycker är bra (det innehåller dock sukralos som är ett vattenlösligt sötningsmedel, vilket betyder att vi människor inte kan lagra det i våra vävnader, det följer alltså med ut...) Jag har chokladsmak, smakar som Pucko om man blandar det med havremjölk, jättegod smak tycker jag, Pethra dock, som jag köpte det av tyckte det smakade som hästskit....så smaken är väl som baken :P. Pulvret finns att köpa inne på 21:an i Eskilstuna i butiken Hälsa & Fitness: http://www.halsafitness.nu/

Idag ska jag på en avancerad instruktion på Friskis gym för träning med fria vikter, ska bli grymt kul :)
Nu ska jag ägna de närmsta timmarna åt storstädning, inte lika kul...

Må bra alla!




Kommentarer
Postat av: Morselius

Kul att du verkar vara "på banan" igen. Jag har längtat efter dina blogginlägg.

Dagens Moralkaka:

Spring aldrig ensam! Använd reflexer i någon form!

Kram

2010-01-19 @ 12:05:35
Postat av: ucandoit

Jaa, det är skönt, har egentligen aldrig varit "utanför banan", men jag vet att du syftar på mina inlägg :)...puss

2010-01-19 @ 12:49:09
URL: http://ucandoit.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad kul med en blogg till att följa! =)

2010-01-19 @ 18:12:54
Postat av: Evelina

Vem är du då Emelie? :)

2010-01-19 @ 20:20:13
URL: http://ucandoit.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, Victors syrra =)

2010-01-20 @ 17:14:42
Postat av: Anonym

Haha okej, kanon :) kram!

2010-01-20 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0