3 + 2!

...km (3 km jogg och 2 km snabb promenad) är vad som avverkades imorse, mer eller mindre frivilligt kl 07.00 på en LÖRDAG :). Jag trodde först att Sara skämtade då klockan ringde med tuppen och hon sa åt mig att jag skulle sätta på mig träningskläderna, men efter 10 minuter stod jag där redo i Army Fitness tröjan haha. Jag kan säga att jag INTE gjort detta om jag varit själv, då hade jag förmodligen legat kvar i sängen även nu :)! Måste säga att det nu såhär efteråt känns väldigt skönt och uppfriskande, bra start på dagen, även fast jag föredrar att springa kvällstid.

Har förresten träningsvärk idag, otippat faktiskt, hela ryggen, lite armar och grym träningsvärk i magen, kul :)!

Till frukost blev det en smootihie gjord på naturell yoghurt, mango, hallon och linfrö, supergott men kanske inte så Lchf-aktigt hehe...


Blev förresten inget Sunes Sommar igår, vi konstaterade rätt snabbt att vi båda var helt slut...så vi bestämde oss för att kolla in humorserien Solsidan på tv4play, som alla pratar om vart man än vänder sig....HERREGUD vad jag & Sara skrattade haha :) Att man kan identifiera sig så väl med karaktärerna och det här med att sväva iväg i tankarna som Felix Herngrens karaktär gör rätt ofta är skitkul...och lite läskigt haha :)! Såå efter ett avsnitt är vi rätt hooked, någon som vet vart/hur man kan se tidigare avsnitt, vi hittade nämligen bara avsnitt 7!?

Ikväll ska jag äta & dricka gott med P & E, sedan kanske det blir lite utgång om ni har tur ;P!



Ha en fortsätt trevlig lördag & helg alla, för det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0