Premiär-(nästan)milen & Nike Lunarglide+!

Jo, jag har faktiskt köpt de där Nikeskorna jag pratade om och visade upp i ett tidigare inlägg och snacka om att jag är nöjd, (speciellt eftersom jag tillsammans med Eskilstunas barnfamiljer trängdes under kampanjerejjset i lördags och fick dom var 900 kr) :)! De är liiite uppseendeväckande (neonrosa), det märkte jag påväg till gymmet igår, folk stirrade liksom och en äldre herre och hans äldre dam fällde kommentaren: OJ!, då de passerade mig...haha

Jag gymmade i alla fall i någon timme, blev lite av varje, en genomkörare: Ben/rumpa, lite rygg och mage för att avsluta med armar. Därefter snörade jag på mig neonskorna igen och småjoggade hem till Casa de Sara och färdig middag..öppnade dörren och skrek; Honey I´m hooome...likheten mellan mig och Homer(Simpsons) är slående haha :P. Efter middagen begav vi oss iväg för att premiärlöpa i mina nya skor...nästan en mil och OJ, vilken skillnad, för trots att jag kört ben innan kändes det som att jag flög fram, kände inte av något i varken benhinnor eller knän och skon satt som gjuten :) Som sagt, mycket nöjd!

Väl hemma var det proteindrink och sängen som gällde, jag tog in på Hotell-Sara igår igen haha. Hennes säng är så jäkla skön att jag blir irriterad varje gång jag kommer hem till min haha :).

Klockan ringde 07.00 i morse, tog en halv proteindrink (har köpt nytt ISO-protein, ett protein som tas upp extra snabbt) och begav mig ut med Sara. Vi sprang förbi Malin, hämtade upp henne och joggade mot Ica-Ekängen (3jogging+2promenad km) gick bra och ett väääldigt bra sätt att starta sin dag på :) Ett shout out för Malin, som varit sjuk i cirkus en månad + att hon är lika morgontrött som mig, men som ändå var var reado för en morgontur och klarade det galant :D!




Ikväll blir det medel på Friskis och tidigt i säng!

Dessa syns jag i alla fall i :)







Ha en superdag alla!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Vilka rosa skor! Ändå såg jag dig inte i cafeterian..konstigt :)

2010-03-31 @ 19:34:16
Postat av: Evelina

HAHAHAHAHAHAHAH, fan va sämst du är :P! Kul kommentar,jättekul! :D

2010-03-31 @ 19:44:31
URL: http://ucandoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0