Till Malin!

Till härligt underbara Malin - tack för alla fina ord och all inspiration! Du är en sann vän som är precis lika knäpp som jag: "VI är EN vampyr, VI FLYGER och SYR?...!" (jag sjungandes klockan 04.00 natten till idag....finn ett rätt....jag & Malin skrattade oss hesa men resterande sällskap fattade inget, utan skrattade mest åt oss :)







FINA ORD om en kreativ blogger:

"Evelina - För sin härliga entusiasm i att bli en Ännu mer hälsosam själ än vad hon redan är och dela med sig av detta till världen =)
"





Malin har precis åkt hem mot mot Borlänge, så nu är man en sambo mindre igen...Underbar helg i alla fall med underbart folk :) Josefines födelsedagsfest var verkligen jättetrevlig med diverse lekar på Café Sylvia. En lek - Frukt till frukt som Malin tog oss igenom gick speciellt hem bland folket :) Tänk er Moraträsk och "Nu ska vi ut på tigerjakt" tillsammans med ett glatt gäng och lite(r) vin...jag åkte ut först som vanligt, kan inte hålla mig då det kommer till sånt plus att jag dumt nog valde frukten VINDRUVA, hur bra går det att säga på Moraträskvis tycker ni?? Precis! Haha :)


Nu ska jag ut och promenera i solen igen...Och Du Malin, vi båda vet att: "...örhängena kom på 80- talet" och att det var "...Torgne Mogren och inte Gunde Svan som åkte Vasalopper första gången" (Citat okänd) ® HAHA!



Jag säger som Krunegård, mig & Malin: Hela världen är så underbar om man är korkad, tom & glad!:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Du har så rätt! Hela världen är så underbar! ungefär lika underbara som du och tillsammans en helg =) jo jag har hört detdär med örhängena. jag blev väldigt förvånad.. kom de så tidigt? hahaha

2010-03-15 @ 15:21:26
URL: http://rullegulle.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hihi, sjukt underbar! Ja, det var väl den där trendsättaren Madonna som var först ute med att ha örhängen va :P hahaha?

2010-03-15 @ 17:48:15
URL: http://ucandoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0