BRAK!

Ja det är en samling övningar som vi ska göra varje morgon då vi stigit upp :) BRAK involverar styrka, bla sit ups och ryggres. I morse blev det inget BRAK, däremot blir det LÖP...som i löpning :P. Jag lyckades nämligen övertala Fasla efter en filmkväll igår att vi skulle ta en runda idag!
Jag vet att jag varit riktigt usel på det här med att lägga upp ett kostschema i bloggen :( men jag har faktiskt inte haft tid, veckorna bara flyger förbi tycker jag och dygnets 24 h räcker f*n inte till!?!! Ska dock lägga upp recepten på Raw food vid träning som efterfrågades!

Jag har för övrigt beslutat mig för att införskaffa träningsverktyg nummer 2 från föregående inlägg :) Detta betyder att någon gärna får erbjuda mig skjuts till RUSTA, typ i morgon :)

Nej nu ska jag hoppa i löparskorna och senare blir det innebandy, så gissar på att vi hörs hör först imorgon och DÅ lägger jag ut receptenoch kanske mina nya mått, har hänt lite mer sen sist!

Bild från fredagens träning (Försökte mig på Ida-varianten). Gissa vilken bakdel som är min :P ?!


Hej!


Kommentarer
Postat av: Malin

nä nu får du ta tag i detta. hur gick löpningen? själv sprang jag en mil i förrgår på tiden 57,45. Fan jag blir tokig av att inte få veta hur det går med work outen=) kram på re!!!

2009-11-27 @ 10:03:30
URL: http://rullegulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0