Britney Spears-Abs på en lördag?!

Jag bestämde mig för att tacka nej till alla trevliga inviter denna helg och bara hänga med mig själv...ja och med Brittan då ;)! Satt nämligen och kollade runt på youtube (som för övrigt kommit att bli min nya hobby) och kom över Britney Spears magträningsregim! Nu är det ju inte som så att jag är ett jättefan av hennes musik, men jag tycker hon är rätt cool i hennes sätt...sen så är hon ju faktiskt en mästare på att forma om kroppen (och JA, jag vet att hon har PTs, personliga kockar osv) men i alla fall!
Brittans kroppstyp är inte sådär jäättesmal heller, ingen size zero, vilket jag gillar!

Så...Av den anledningen mina kära läsare, så kommer jag under följande veckor att köra Brittans "Abs-work out" varannan dag (Brittan kör varje dag) för att se om den är så effektiv som det påstås! Så nu sitter jag här, taggad till tusen, svettig och med en härligt krampande känsla i magpartiet av att nyss genomfört Brittans regim. Låten Circus spelas och jag hör Britney sjunga:

"I feel the adrenaline moving through my veins (hah, hah, hah) Spotlight on me and I'm ready to break (hah, hah, hah)
I'm like a performer, the dancefloor is my stage (hah, hah, hah)
Better be ready, hope that ya feel the same (hah, hah, hah)"

Lite så det känns nu, haha. Upp till bevis :P! Ska köpa mig en kamera eller låna brorsans och ta lite "före-bilder" så ni får se skillnaden :)

Resultatet då om några veckor.....månader??!!

För er som också är sugna på en Brittan-bräda, kolla länken nedan och kör hårt ni med :)

http://www.youtube.com/watch?v=Yev3RErAaV4


Ha en trevlig lördagskväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0