I´m Baaack...

ON TRACK! - Jo, jag lever fortfarande...svarade jag då en uppjagad Malin ringde idag och undrade (LÄS skrek/flåsade) varför bloggen inte blivit uppdaterad. Sorry. Det är allt jag kan säga, men jag har faktiskt ett liv utanför bloggvärlden :). Nejdå, skämt å sido, det är träning och plugg som tagit överhand och jag har hittat en ny kärlek också: Rustas magträningshjul :).
Så mina vänner, istället för att blogga (när jag väl slitit mig från hjulet) har jag tagit mig ut i spåret två gånger denna vecka... 5 km jogging och 4 km walking första gången och 4 km jogging andra gången!

♥...



Så till det viktiga. Idag på träningen var det "ord och inga visor". Janeling hade nämligen tänkt att vi alla skulle ligga däckade 18.30 på fredagskvällen...eller nått :). Skönt för dom som kunde göra det kanske, men jag har suttit med Korpen-Rapporten sedan 07.30 imorse tills 23.55 (med undantag från min fem minuters paus till Statoil för en stooor kaffe!)

Träningen idag bestod i alla fall av lite av varje och självklart fanns den trogne följeslagaren Björkstaven med och i morde tog jag verkligen den GRÖVSTA jag kunde hitta! Moment som kommer kännas i morgon troligtvis: F-E-M vändor uppför Vilstabacken ("löpning" rakt på och baklängeslöpning), jag tror det var fem vändor, i vilket fall var det fler än två med tillhörande BRAK- styrka. En lite rolig men samtidigt jobbig grej är att jag har kommit på vad mina styrkor och svagheter är: Jag är stark baksida lår och i löpningsmomenten, men svag framsida lår och rygg...

Här Fasla, och ni andra som är intresserade har du/ni den fina illustrationen på BRAK som jag pratde om:
(Bild tagen från Instructor Janelings blogg som finns länkad till vänster i denna blogg)

Tro det eller ej, men Jag kör BRAK varje morgon då jag stiger upp från sängen och det är jag rätt stolt över :)...appropå säng. God natt!


Kommentarer
Postat av: Morselius

Du löper väl inte ensam i Kronskogen/Vilsta? Konstiga typer där...

2009-11-29 @ 14:25:48
Postat av: Ewe

Nej mamma :) jag löper med Fasla....:)

2009-11-29 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0