U can do it...

...YES I CAN! ;)

Detta är en motivationsblogg, min blogg (jo, ni läste rätt, även jag har hamnat i bloggträsket, något som jag sa aldrig skulle hända). Bloggen är tänkt att handla om hälsa, kost och träning med fokus på träning och när jag säger träning så snackar vi träning på Armens vis,  dvs blod svett och tårar!

Detta är faktiskt helt sant. Jag, Berit Evelina Boussard Gustavsson fick ett infall en helt vanlig vardagskväll, kände att jag ville ha en nystart, lite "ut med det gamla och in med det nya"...typ. Många skulle till exempel boka in ett besök hos frisören, fixa en radikal frilla, eller kanske färga håret lila...?
Jag har tyvärr redan haft radikala frisyrer och pinsamt nog under en period även lila hår, så vad gör man?...

Jo man siktar på att bli JI Jane istället :) Jag måste nog ha fått en smärre hjärnblödning eller ätit nått konstigt just den där vanliga vardagskvällen, för min nystart blev att jag anmälde mig till ett sexveckorsprogram med högintensiv träning med Army Fitness!?!!: http://www.armyfitness.se/web/pages/start/index.php?nav=0

Army Fitness camp "...handlar om sex veckors tuff träning. Utomhus. Under ledning av en instruktör som utmanar deltagarna att testa sina egna gränser och hjälper dem att lyckas. Ungefär som i lumpen, fast mycket roligare!".
Låter ju rätt kul och lite sådär halvenkelt, eller hur?....bara det att det är uppställning prick kl 06.00 (inga akademiska minutrar) varje mån, ons och fre. Detta innebär för er som inte hunnit räkna ut det ännu, att det blir uppstigning 05.00 på morgonen!?!?

Varför vill någon vettig människa utsätta sig för detta frivilligt tänker ni nu, eller hur?! Ja det börjar jag i ärlighetens namn också fundera över nu haha :). Jag gillar att testa nya, lite galna saker, pusha mig själv till det yttersta osv...sen tror jag resultaten kommer vara värda mödan :)! En fjärde anledning till att jag gör detta är för att jag förhoppningsvis kan motivera andra periodare att ta tag i sin träning :). Ni har alltså det stora privilegiet att få följa mig under sex tuffa veckor i jakten på topphälsa!

Lär förbanna mig själv till tusen i morgonbitti kl 05.00 då det är uppstigning, en gång till kl 06.00 då det är uppställning...och en sådär 75 minuter senare då passet är avklarat och jag ligger och spyr i nått dike någonstans i Vilsta haha!

Visst låter det som att detta är något jag verkligen vill ;P?! Skämt åsido. Kan jag fixa detta...? YES I CAN!
Börjar min motivation tryta och jag hellre polerar diskbänken varje mån, ons och fre, kl 06.00, så vet ni alla vad ni ska säga...U CAN DO IT! :)

Ps. Imorrn laddar jag upp före -och efter bilder, rump-mått osv :)

/ Over and out

Kommentarer
Postat av: Chrissan

Låter helt galet! ;0)

Lycka till! //Chris

2009-10-25 @ 21:46:42
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com
Postat av: ucandoit

Haha, jag vet, det som är så härligt! Tack! :)

2009-10-26 @ 11:36:43
Postat av: ucandoit

Tack, haha kanske lite :)

2009-10-26 @ 16:32:34
Postat av: Suz

coolt! heja heja!!!

2009-10-26 @ 23:29:36
URL: http://ettdussinpannor.blogspot.com/
Postat av: ucandoit

Tackar tackar Suz! Jag är totalt oteknisk, försökte skriva ett "hejja hejja" tillbaka på din blogg, men misslyckades haha!

2009-10-27 @ 10:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0