Afro dance, check! Kul...Ja. Utpumpad...Nej!?

Kom precis hem från Friskis och Afro dansen precis, det var roligt och lite halvsvettigt...MEN jag blev nästan lite besviken över att jag inte var så svettig och slutpumpad efteråt som sist jag körde (2 månader sedan)?! Självklart kändes det, men eftersom jag och Frisör-Malin (har så många Malin numera :)) körde mage 30 min efteråt och jag sedan sprang hem och det nu känns som att jag skulle kunna köra ett pass till...Ja, ni kanske förstår vad jag menar...Det kanske är dags att trappa upp träningen, börja köra intensivpassen, mer skivstång och spinskivstångspass, dvs pass jag normalt inte brukar köra för att så att säga "chocka kroppen" lite och få ut mer av träningen - BLI SVETTIG :)!!!

Jag har också fått skäll i helgen...enligt Malin (och Pethra) - Lchfproffsen, så äter jag för LITE fett för att det ska vara Lchf...detta kan jag säga bero på att det fortfarande känns väldigt, väldigt konstigt att äta tex mycket grädde och majonäs...men eftersom jag lovat att ge detta en ärlig chans så åt jag till frukost, håll i er nu: 1 ½ dl grädde med 1 dl vaniljyoghurt och till det 1 finncrisp med ett tjockt lager majonäs och ett skivat ägg på och till det en kopp thé!!! Lunch: Kycklingsallad. Middag Duktigt va M & P ?...

Dagen spenderades med familjen, först var pappa här för att berätta om sin fotbollslång-weekend till Manchester och att han och Meckan blivit stoppade i tullen i jakt på knark...fan pappa, du får börja resa utan Hawaiiskjortan haha :P
Därefter åkte jag hem till Farmor&Farfar för att fika och berätta lite om USA-resan i sommar. Jag frågade dem om de tyckte att rätt låt vann i Melodifestivalen. Det tyckte dom inte. "- Nej det var för lite fart i den, vilken gillade vi Arne (farfar)?". Farfar hör inget. Farmor (sjungandes): "- Jo, MANDOM, MANDOM...du måste ha din MANDOM!"....Jag: "- Du menar väl Manboy?". Farfar vaknar till och (SKRIKER) plötsligt: "- DEN DÄR MANSDOM var det va?!?"...
HAHA, dom är bra söta mina två guldkorn :)!
Jag avrundade min familje-dag med middag hos mamma & Göran i Lchf-anda: Acon & Bägg (som Malin skulle sagt) :)

Nu är soffan & American - Idol som gäller. I morgon blir det gymmet med Sara - Intervall på bandet sen armar&rygg tror jag!

Natt natt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, jag har skrattat mig igenom de här inlägget! ses i morn ;) P&K

2010-03-16 @ 20:20:25
URL: http://sarajohnson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha...jo och det var ännu roligare LIVE ;P. Yes ses i morgon :)!

2010-03-16 @ 23:11:59
URL: http://ucandoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0