Dancing In The Dark!

...Denna låt har fastnad i mitt huvud, tom drömde om den inatt och det var det första som dök upp i mitt huvud då jag vaknade i morse, haha tom nynna på den innan jag ens sagt godmorgon till Malin?! Är väl inget direkt Springsteen fan så sett och låttexten stämmer väl inte direkt in på mig, inget jag kan idenftifiera mig med...inte numera i alla fall :). Jag är inte en sådan som sitter och väntar på att saker ska hända eller att förändringar ska ske, jag ser till att saker händer och förändringar sker istället! Ändå är det nått med den låten (uppenbarligen eftersom jag kommer på mig själv med att tänka på den hela tiden) Just meningen: "You can't start a fire, you can't start a fire without a spark", jag gillar den för det stämmer verkligen: Allt - saker som till exempel en förändring tar tid, tid och vilja är enligt mig tom det som ger förändringen! Jag antar att jag bara ville ha det sagt....stressa inte fram en förändring, inte om du vill ha en långsiktlig sådan, du måste först ha gnistan för att kunna starta elden liksom....:)

Nåja, låten är fin...

Så träning då. Kibox igår med min härliga Malin, (som är min sambo en helg i månaden ungefär:)) träningen var kul och jobbig som vanligt! Detta följt av middag med henne och hennes syrra, På spåret (jag blev tvingad) med varsin knähund i famnen (tantvarning #1) sedan ett glas rött nere på stan och tidigt i säng. Lyxfrulle a la Malin och nu ska vi ner för en fika med tjejerna. Därefter rumpa/lår och mage på Fiskis :)

Ikväll Blir det födelsedagsfest på Sylvia för Josse, Malins syster som fyller 20 år. HURRA:) Klackarna i taket!



Ha en härlig dag alla och gå försiktigt, det är MYCKET halt ute märkte vi imorse då vi gick för att köpa frukost...jag och Malin gick som två gamlingar, klagade på att det var dåligt saltat och att vi hade fel skor...funderade en millisekund på det här med broddar tom  - tantvarning #2... HAHA

KRAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0