Kan någon komma och typ assistera mig...?!

Körde armar (biceps, triceps och axlar) idag på gymet med Sara...kan säga såhär, jag hade problem i duschen då jag skulle tvätta håret haha! Detta lär kännas imorgon gott folk, armarna är som spagetti :). Idag har jag ätit bra, men känner att jag tröttnat lite på ägg, så vid löning blir det proteinpulver igen, om inte Dalblads whey Class+, så Proteinfabrikens (så gott som rent vassleproteinpulver) :). Jag brukar ju vara emot det här med konstgjort vad gäller allt....men det är svårt att få i sig tillräckligt med bra protein vissa gånger och dåär ett proteinpulver så smidigt!
I morgon blir det nog löpning eller gymet, för på fredag är det Kibox igen :)



Proteinfabriken eller mitt gamla hederliga Dalblads med jordgubbssmak...det är Frågan?!








Är även sugen på denna Hälso - choklad, som jag hört en massa bra om...fullproppad med antioxidanter. Ett plus att den per serving (15 gr) enbart innehåller 5.6 kolhydrater!





Natt natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0