Kibox 85 & Halvmilen i Army Fitnessanda!

Körde Kibox 85 min idag och precis som förra veckan haglade det in erbjudanden om att få joina mig...eller inte haha :)!? I alla fall fick jag tag i en sparringpartner, en stackare som också kom solo, Dennis var namnet! Passet kändes bra... och det är verkligen skitkul :)!
Efter passet gick jag förbi Sara för att säga hej och där lyckades jag på något vis låta mig övertalas till att följa med ut och springa då hon slutade kl 19.00...Så vi sprang halvmilen på det också, SJÄLVKLART i våra Army Fitness tröjor haha, varför göra något halvdant menar jag? :) det är så jäkla kul att springa och känna att man inte blir trött, kunna springa och babbla liksom och det gör ju både jag & Sara rätt bra haha ;)!


Jag & min "partner in crime" efter löprundan

Efter löprundan fick hon utfodra mig...blev kyckling, färska champinioner och brocoli i en slags röra och till det Lchf-bröd, gott...för gott så nu orkar jag inte ta mig hem :)! Såå därför blir det Sunes sommar: Man måste ju bara älska Rudolf: "- What do you call these? - We call them niig ehh...whinerbreads! - Oh, No you dont! " :)


Bjuder på ännu ett intelligent samtal i träningens tecken:

Sara: - Jag är så jäkla nöjd med hur det urartar sig med magen - vi kommer ha magrutor på beachen i sommar liksom!
Jag: - Absolut, vi är skitsnygga gumman!
Sara: - Ja men visst syns det? (Sara drar leendes handen fram och tillbaka på hennes övre sidmagmuskler)
Jag: - Jo, ja visst syns det (det har smittat av sig och jag drar handen över magen)...!
Sara: - Men känn.....(Sara tar tag i min hand och drar den över hennes övre sidmagmuskler)
Sara (fortsättning): - KÄNNER DU hur nöjd jag är (Sara med ett stort flin på läpparna)!?
Jag: - Haha (skrattar), jo Sara jag KÄNNER hur nöjd du är... :)

Godnatt folket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0