Vilken underbar dag...

och den har bara börjat! Jag får sådana vårkänslor, tittar man ut från mitt vardagsrumsfönster så kan man nästan tro att det är sommar, ja i alla fall tidig vår :). Igår sprang jag & Niklas enligt den väldigt smarta och roliga sidan: www.jogg.se 7.1 km. Hur vi sprang kan ni se här: evenik-rundan (Niklas "finurliga" namn :P).

Det var riktigt skönt att komma ut och märka att det inte tog emot! Det är riktigt kul, att känna att man nog inte tappat så mycket ändå sedan Army Fitness...:)

Idag har det varit Mdh och V-ås hela förmiddagen och nu funderar jag på att snöra på mig löparskorna igen och springa och hälsa på Farmor & Farfar :) Appropå löparskor så var jag & Sara på Teamsportia för att göra en fotanalys på mig så att jag vet vilka skor som passar mig bäst. Jag fick där reda på att jag pronerar något, dvs trampar lite innåt då jag löper, vilka bla dessa skor för 1195 :- plockades fram:

"Joggingsko med den senaste Lunarteknologin från Nike. Materialet i mellansulan ger dig en dynamisk stötdämpning och pronationskontroll. Flywire i ovandelen för lägre vikt. Kompatibel med Nike+. Damstorlekar, finns även i herrmodell." (?)...(skynda skynda grabbar, som Gunde skulle sagt ;P)

Vad tror ni people, jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag gillar looken a la 80-tal, eller om den är lite för spejsad för min smak ändå?!? Tyck gärna till...



Nu beger jag mig snart ut i solen för en liten promenad med Pethra :) sedan blir det ett besök hos gamlingarna :).
Stråååålande solsken utanför som sagt, snart dröjer det inte länge tills man kan stå på Fjärilstigen och invänta höskrindan ner till Midsommarstången :D



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar de. Själv har jag mycket träningskläder i rosa så det skulle passa. Mina är ju vita med limegrönt istället =) men jag gillar de iaf =)

2010-03-10 @ 16:52:10
URL: http://rullegulle.blogg.se/
Postat av: Evelina

Alltid min trogna söta bloggföljerska som kommer med råd och pep :). Jag tror jag gillar dem jag också :)

2010-03-10 @ 19:15:08
URL: http://ucandoit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom e riktigt snygga, herrmodellen e också grym. Har du varit på Barkarby outlet?! Finns en nike-butik där som brukar ha bra priser även på relativt nya modeller.. :)

2010-03-11 @ 10:57:14
Postat av: Evelina

Okej :) Jaha,nej jag har inte varit där faktiskt,kanske man ska pröva...vem är du som tipsar då :)?

2010-03-11 @ 12:55:24
URL: http://ucandoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0